Leuk hoor, verkoopstyling, maar wat gaat het me kosten? Na de vraag waarom je van verkoopstyling gebruik zou maken, is dit de meest gestelde vraag. Een heel relevante vraag zou je zeggen.
De gedachte achter deze vraag is dat verkoopstyling een extra kostenpost is in het verkoopproces. Maar dat is het juist niet. Verkoopstyling levert je geld op.
De vraag zou dus moeten zijn, wat levert verkoopstyling mij op?
Meer kijkers
Je huis valt, door de optimale presentatie en sterke foto’s, op tussen de concurrenten waardoor het meer kijkers trekt. Veel kijkers zorgt voor een snellere verkoop.
Snellere verkoop
Zowel in Amerika als in Nederland zijn onderzoeken gedaan naar verkoopstyling. Hieruit blijkt dat wanneer je gebruik maakt van verkoopstyling, je woning gemiddeld na 2 maanden verkocht is. Hierdoor hoef je niet in prijs te zakken. Want hoe langer je woning te koop staat, hoe lager doorgaans het bod van een geïnteresseerde is. En duurt het echt lang, dan moet je mogelijk zakken met de vraagprijs.
Betere verkoopprijs
De ervaring leert dat wanneer je gebruik maakt van verkoopstyling , je huis sneller verkocht wordt en méér opbrengt dan wanneer je dat niet doet. Deze opbrengsten liggen véél hoger dan de kosten van verkoopstyling. En iedereen weet, opbrengsten hoger dan kosten, is winst.
Reden genoeg om de verkoop van je woning professioneel aan te pakken en gebruik te maken van verkoopstyling. Want reken even mee, wanneer je 1.000 euro uitgeeft aan verkoopstyling, levert je woning gemiddeld 5.000 tot 10.000 euro meer op. Dat is dus 4.000 tot 9.000 euro WINST!
Niet verkeerd toch?
Wil jij ook geld verdienen aan de verkoop van je woning? Neem dan contact op.